Agilitykisat 24.-25.11.2018

Tervetuloa Agikisoihin Pinotielle 24.-25.11.  Alta löydät kisakirjeen ja lähtölistat.

Pikkujoulut 2018

Pikkujoulut 2018!

Ravintola Timantissa (Elotie 9, 33470 YLÖJÄRVI) lauantaina 1.12.2018 klo 18:00 – 24:00.

Pikkujoulut ovat Ylöjärven Koirakerho ry:n 30-vuotis-pikkujoulut ja yhdistys tarjoaa ruoan ja ruokajuomat jäsenilleen. Myös seuralaiset ovat tervetulleita ilman erillistä veloitusta.

Ilmo ja lisätiedot täältä

Agilityn alkeiskurssi 09/2018

YLÖKK järjestää agilityn alkeiskurssin 09/2018 alkaen. Katso lisätiedot täältä.

Tiedote Ylökkin jäsenille

Jäsensihteeri on lähettänyt seuran jäsenille Yhdistysavain-palvelun kautta jäsentietojen tarkistuspyynnön. Pyyntö toimitetaan jäsenrekisterissä olevaan sähköpostiosoitteeseen. Kun avaat sähköpostiviestin, voit linkkiä napsauttamalla joko vahvistaa tietosi oikeiksi tai korjata väärät ja päivittää muuttuneet tiedot.

Jos et ole saanut tarkistuspyyntöä sähköpostiisi, tarkoittaa se sitä, että seuran jäsenrekisterissä on sinulle joko väärä sähköpostiosoite tai ei sähköpostiosoitetta ollenkaan. Otathan tällöin yhteyttä jäsensitheeriin osoitteella jasensihteeri (at) ylokk.net, jotta puttuva tai väärä sähköpostitieto voidaan päivittää. Ota yhteyttä myös siinä tapauksessa, jos saat viestin mutta et jostakin syystä voi kuitata tietojasi oikeiksi tai tehdä tarvittavia päivityksiä.