Match Show 15.4.

Tervetuloa harjoittelemaan kevään ja kesän näyttelyitä varten YLÖKKin Match Showhun. Ilmoittautuminen alkaa klo 10 ja kehät klo 11. Hinta 7€ /koirakko, lapsi ja lelukoira 5€.

Lisätietoja täältä

Agilityn alkeiskurssi 04/2018

Ylöjärven Koirakerho järjestää agilityn alkeiskurssin maanantaisin 16.4-28.5.2018. klo 18-19.30 (6 kertaa, 30.4. vappuna ei treenejä) osoitteessa Pinotie 3.

Lisätiedot täältä.

Agilitykisat 7.-8.4.2018

Tervetuloa Agikisoihin YLÖKK-halliin Pinotielle 7.-8.4.  Alla löydät kisakirjeen. Lähtölistat tulevat pian.

Tiedote Ylökkin jäsenille

Jäsensihteeri on lähettänyt seuran jäsenille Yhdistysavain-palvelun kautta jäsentietojen tarkistuspyynnön. Pyyntö toimitetaan jäsenrekisterissä olevaan sähköpostiosoitteeseen. Kun avaat sähköpostiviestin, voit linkkiä napsauttamalla joko vahvistaa tietosi oikeiksi tai korjata väärät ja päivittää muuttuneet tiedot.

Jos et ole saanut tarkistuspyyntöä sähköpostiisi, tarkoittaa se sitä, että seuran jäsenrekisterissä on sinulle joko väärä sähköpostiosoite tai ei sähköpostiosoitetta ollenkaan. Otathan tällöin yhteyttä jäsensitheeriin osoitteella jasensihteeri (at) ylokk.net, jotta puttuva tai väärä sähköpostitieto voidaan päivittää. Ota yhteyttä myös siinä tapauksessa, jos saat viestin mutta et jostakin syystä voi kuitata tietojasi oikeiksi tai tehdä tarvittavia päivityksiä.